CE TREBUIE SĂ ȘTII DESPRE MARKETINGUL DIGITAL?

April 21, 2019 Marketing 0 Comments

Marketingul digital este un termen generic pentru orice formă de marketing a unui produs sau serviciu care utilizează tehnologii digitale, în special Internetul.

Marketingul a fost intotdeauna despre conectarea cu publicul in locul potrivit si la momentul potrivit. Astazi, acest lucru inseamnă ca trebuie sa ne conectam cu  publicul tinta exact acolo unde isi petrece timpul, și anume in mediul online, pe internet.

Faceti cunostinta cu digital marketing sau in alte cuvinte, orice forma de promovare care exista in mediul online.

MARKETINGUL DIGITAL ESTE DESPRE CLIENTUL TĂU,

NU DESPRE PRODUSUL TĂU.

 

Website-ul este cheia care deschide ușa către online

Website-ul este principalul factor de care trebuie să tii cont atunci cand vorbesti de Marketing Digital. Prin crearea unei identitati online pentru brandul tau, afacerea va fi mult mai vizibila si mai usor de recunoscut de catre consumatori. 

Search Engine Optimization (SEO) sau Search Engine Marketing (SEM) reprezintă un ansamblu de strategii, tehnici și tactici utilizate pentru a crește numărul de vizitatori pe un site web, prin obținerea unei poziționări superioare pe pagina cu rezultatele furnizate de un motor de căutare (SERP) atunci când este căutat un produs sau serviciu similar cu cel pe care noi îl oferim pe piață.

Social Media Marketing (SMM) reprezintă utilizarea platformelor (rețelelor) social media (Facebook, Instagram, Twitter, Linkedin, etc), în primul rând ca brand, pentru a comunica și interacționa cu oamenii (clienții) – indiferent de scopul urmărit prin această interacțiune.

Pay Per Click (PPC) se referă la toate campaniile publicitare pe care le derulăm online și care presupun alocarea de bugete pentru acțiuni ale utilizatorilor vizate de noi (afișări, clickuri, like-uri, etc). Cele mai utilizate instrumente sunt Google Adwords și Facebook Ads.

Marketingul afiliat  este o formă de marketing online care se bazează pe modele de plată pe performanță și Cost Pe Acțiune (CPA). În marketingul afiliat, un comerciant denumit și advertiser răsplătește unul sau mai mulți afiliați (publisher) pentru fiecare acțiune efectuată pe site-ul său. 

 



Tags