Creșterea vânzărilor clienților cu 25%
Creșterea vânzărilor clienților cu 25% în două luni: un studiu de caz
Ofertă specială: pentru o perioadă limitată, beneficiază de o reducere de 50% la planul primei luni cu noi. Trimite-ne un mesaj acum pentru a începe!
Când dezinfectantiprofesionali.ro, un magazine online din domeniul dezinfectantilor, ne-a abordat cu scopul de a-și crește vânzările prin strategii SEO îmbunătățite, echipa PUBLIZONE a fost pregătită să facă față provocării. Colaborarea noastră a început la începutul anului 2023 și, într-un interval scurt, din martie până în iunie 2023, dezinfectantiprofesionali.ro a înregistrat o creștere impresionantă de 25% a vânzărilor online, comparativ cu anul precedent. Iată o privire mai atentă asupra modului în care am obținut aceste rezultate remarcabile.
Strategii SEO direcționate
Primul nostru pas a fost să intensificăm conținutul lunar al blogului, concentrându-ne pe cuvinte cheie cu volum mare care sunt esențiale pentru marca și interesele clienților. De exemplu, cuvântul cheie „dezinfectant de maini” sa clasat inițial pe poziția 5 în rezultatele căutării. Cu strategia noastră de conținut direcționată, l-am împins cu succes pe poziția de vârf în decurs de două luni. Îmbunătățiri similare au fost observate și cu alte produse cheie, cum ar fi „dezinfectanti suprafete” și „nebulizare aer”, care au trecut de la pozițiile 5 la 2 și, respectiv, de la 4 la 1.
Semnificația acestor îmbunătățiri nu poate fi exagerată. Statisticile arată că trecerea pe prima poziție poate crește dramatic rata de clic, de la mai puțin de 4% la a cincea poziție la aproape 40% la prima. Acest salt înseamnă exponențial mai mulți clienți potențiali care interacționează cu produsele direct din rezultatele căutării.
Îmbunătățirea experienței utilizatorului
De asemenea, ne-am aprofundat în optimizarea tehnică a site-ului www.dezinfectantiprofesionali.ro. Prin reorganizarea categoriilor lor de produse, am îmbunătățit navigabilitatea pe site și experiența utilizatorului (UX), făcând mai ușor pentru clienți să găsească și să răsfoiască produse. Îmbunătățirile aduse arhitecturii site-ului, inclusiv titlurile optimizate și ierarhia titlurilor, au umplut și mai mult călătoria utilizatorului, contribuind la o UX general mai bună, care a încurajat vizitele mai lungi pe site și conversiile crescute.
Publicitate plătită optimizată
Paralel cu eforturile noastre de SEO, am perfecționat abordarea dezinfectantiprofesionali.ro față de publicitatea plătită. Inițial, anunțurile lor Google nu făceau conversie eficientă. Prin optimizarea strategică a acestor reclame, am vizat piețele cu o tendință mai mare de a cumpăra produse pe de acest magazin online. Acest lucru nu numai că a maximizat rentabilitatea investiției pentru cheltuielile