5 motive pentru a vă îmbunătăți SEO în timpul Pandemiei Coronavirus

April 5, 2020 Marketing, SEO 0 Comments

5 motive pentru a vă îmbunătăți SEO în timpul Pandemiei Coronavirus

1. Brandul dvs. trebuie să rămână vizibil și credibil
2. Vă puteți folosi de SEO local
3. Comportamentul de căutare al oamenilor se schimbă rapid
4. Există noi oportunități de explorat
5. SEO te va ajuta să te pregătești pentru un recul

 

1. Brandul dvs. Trebuie să rămână vizibil și credibil

Datele din Google Trends arată o creștere accentuată a căutărilor referitoare la COVID-19 și SEO în ultimele 3 luni, în toată lumea.
Este de la sine înțeles că întreprinderile trebuie să găsească o modalitate de a infrunta Corona. Prin urmare, a rămâne relevant, vizibil și de încredere este mai important ca niciodată.
Îmbunătățirea SEO-ului dvs. este o modalitate excelentă de a vă asigura că afacerea și marca dvs. rămân vizibile în fața clienților și potențialilor clienți noi.
Puteți furniza conținut relevant și util pentru audiența dvs. sau clienții care sunt în conformitate cu valorile mărcii dvs.
De exemplu, dacă sunteți o companie de software și una dintre valorile mărcii dvs. este „furnizarea de valoare pentru clientul dvs.”, crearea de conținut precum demonstrații privind curățarea și dezinfectarea dispozitivelor nu numai că va comunica clientului dvs. că vă pasă de siguranța acestora, ci îți va prezenta brandul ca fiind unul care să respecte promisiunea brandului său.
Trebuie să vă străduiți să vă asigurați că poziția dvs. în motoarele de căutare ramane neschimbata.
În funcție de industria în care vă aflați, s-ar putea să fie mai greu de indexat sau puțin mai simplu. De exemplu, dacă sunteți în industria de sănătate, s-ar putea să fie mai dificil de indexat, deoarece există o mulțime de conținut de pe site-uri extrem de credibile, cu o autoritate puternică a paginii.

.
2. Vă puteți folosi de SEO local

Având în vedere că există restricții în ceea ce privește călătoriile și mișcarea inutilă, puteți profita de SEO local. Consumatorii trebuie să folosească servicii și produse în apropiere. De exemplu, persoanele care lucrează de acasă sunt în măsură să comande mâncare de la restaurantele locale care le pot livra în casele lor sau care permit o conducere în deplasare.
Aceasta înseamnă că, dacă restaurantul dvs. oferă aceste două servicii, puteți crește gradul de conștientizare a mărcii. Puteți crea conținut în jurul acestor două servicii, adăugați-le pe site-ul dvs. și pe paginile de social media, precum și pe Lista Google Business.
De asemenea, puteți profita de cuvinte cheie care au legătură cu afacerea sau marca dvs. și care încorporează „numele cartierului”, de exemplu, „restaurant dristor”.

3. Comportamentul de căutare al oamenilor se schimbă rapid

Începem să vedem un comportament destul de interesant în această perioadă pandemică. Mai mulți oameni ca oricând petrec timp în interior. Google Trends a creat un hub Coronavirus care descompune tendințele de căutare bazate pe COVID-19.
Butonul arată că prioritățile oamenilor se bazează pe supraviețuire. De exemplu, căutările de top includ modul de plată a facturilor în timpul unei situații de urgență, sfaturi pentru a reduce Corona la locul de muncă și accesul la servicii precum serviciile bancare și poștale.
Ce înseamnă asta pentru mărci și SEO? Că este important să vă asigurați că conținutul dvs. se bazează pe intenția actuală pe care o putem vedea în creștere – supraviețuirea. De exemplu, dacă vă aflați în industria asigurărilor, trebuie să creați conținut în legătură cu dacă polița dvs. acoperă complicațiile legat de Coronavirus sau dacă angajații în concediu obligatoriu au încă acces la polițele lor.
O altă tendință interesantă este scăderea traficului mobil. Wordstream a raportat o scădere a traficului publicitar Google mobil în ultimele săptămâni, până la un nivel de 24% comparativ cu traficul publicitar din săptămâna trecută din februarie. Traficul de anunțuri desktop pare să aibă o scădere mai mică (17%).
Deși acestea pot fi date dintr-un singur site și din traficul de anunțuri, aceasta indică o scădere a traficului mobil în general. Acest lucru se poate întâmpla ca urmare a faptului că oamenii nu mai trebuie să facă lucruri „din mers”, așa cum sunt acum acasă. Ce înseamnă acest lucru pentru SEO este că trebuie să vă asigurați că site-ul dvs. desktop este bine optimizat.

4. Există noi oportunități de explorat

Trebuie să verificați datele site-ului dvs. în Google Analytics și Search Console. S-ar putea să fii surprins să găsești noi audiențe pe care poate nu le-ai anticipat niciodată. Dacă acest lucru este cazul, atunci trebuie să începeți să vă angajați cu ei, de exemplu, prin crearea de conținut nou pentru a ajunge și a se implica cu ei sau a crea o comunitate nouă.

5. Te va ajuta să te pregătești pentru un recul

Un impuls pentru SEO-ul dvs., indiferent dacă vă asigurați că site-ul dvs. folosește meta descrieri, crearea de conținut care satisface intenția de căutare sau crearea de link-uri ar putea fi o modalitate excelentă pentru dvs. de a vă pregăti pentru o revenire odată ce navigăm prin COVID-19.
Ca webmaster sau chiar antreprenor, este posibil să nu fi avut timp să-ți analizezi SEO și marketingul în general. Dacă aveți ceva timp suplimentar, acum este timpul să vă analizați strategia de marketing, SEO și conținut.
Puteți vorbi cu departamentul de marketing, agenția sau un expert SEO. Mai bine, ai putea să urmezi un curs de marketing gratuit și să înțelegi mai bine SEO. O mulțime de companii importante își oferă cursurile gratuit sau la prețuri extrem de reduse.
In concluzie
Suntem de doar câteva săptămâni în pandemie. Există multă incertitudine și nu știm sigur, cât va fi pandemia sau când va fi găsit un vaccin. Economia globală va fi afectata, de asemenea, nu știm sigur cât va dura până când lucrurile vor reveni la normal.

Vă recomandam sa analizati si sa folositi SEO cat mai bine . Oprirea activităţii de SEO în perioada crizei nu este cea mai bună soluţie.